به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، حسین شاکری رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی این فرودگاه گفت: امروزه حوزه نفوذ زیرساخت، نرم افزارها، تجهیزات و سامانه های مبتنی بر فناوری اطلاعات به قدری در سازمانها گسترده شده که وجود آنها نه تنها برای تداوم و پایداری، بلکه برای پیشرفت کسبوکارها نیز امری ضروری و حیاتی به شمار میآید.
وی افزود: تداوم ارائه این خدمات در فرودگاه مهرآباد، مرهون زحمات تیم پشتیبانی این اداره است.
به گفته شاکری، گزارش ارائه شده نشان میدهد که در ۹ ماهه نخست سال جاری، بیش از ۵۷۰۰ مورد خدمات پشتیبانی حوزه فناوری اطلاعات ارائه شده است.
رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی گفت: این خدمات « در حوزه Help Desk سیستم های اداری: ۱۹۳۵ مورد»، «در حوزه Service Desk نرم افزار، شبکه و امنیت سایبری: ۲۰۳۲ مورد » و «در حوزه پشتیبانی زیرساخت و سامانه های ترمینالی: ۱۷۴۰ مورد» است.
شاکری یادآور شد: این ارقام نشان دهنده فعالیت فراوان و گسترده در زمینه پشتیبانی فناوری اطلاعات در این دوره زمانی در فرودگاه بین المللی مهرآباد است که با ضریب کیفی مطلوبی محقق شده است.